Sedikit Catatan 29hb

Sebelum tanggal 29 Februari melabuhkan tirai, ingin dituliskan sedikit pesanan buat pembaca blog ini. 

Saya insan biasa, penuh kesalahan, penuh kedhaifan. Jika dibuka tabir keaiban diri, pasti semua membenci diri ini. 

Saya bukan orang baik, tetapi ingin menjadi baik dan sukakan orang-orang yang baik. 

Saya pelajar perubatan, tetapi tidak cemerlang. Saya harus membayar nilai yang sangat mahal untuk berjaya. Iaitu dengan lewat setahun memasuki semester klinikal. Anda tidak harus mencontohi saya. 

Saya sangat berharap apa yang saya tulis ini memberi manfaat pada diri saya terutamanya. Bukanlah untuk orang lain. Tetapi jika ada yang dapat mengambil manfaat bersama, silakan. 

Saya belum berfikir untuk menamatkan masa bujang dalam masa terdekat. Saya punyai perancangan masa depan sendiri. Jadi, saya tidak perlu memberi mana-mana 'harapan'. Anda teruskan hidup anda, saya teruskan hidup saya.

Jika merasakan tulisan saya salah, anda wajib menegur saya. 

Sekian.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tentang Mek

Lagok bodo tapi bersengat

Mereka yang dari pintu ke pintu