Pena Maya

Blog sahabat- teman sekolah. Artikel terbarunya berkaitan projek Al-Quran percuma.


Berkongsi kebaikan amal seorang teman.

Sungguh, saya kagum dengannya, yang bergiat aktif dalam laman maya. Pertamanya, kerana sahabat saya ini rajin menulis. Keduanya, kerana idea-idea kreatifnya digunakan sebaiknya.

Dahulu ketika di kelas, kami sering juga tidak sependapat. Idea-ideanya, saya sering tanggapi umpama idea 'gila'. Cuma satu yang saya kagumi, sahabat saya ini unik dengan caranya tersendiri. Dan, hari ini, selepas 6 tahun meninggalkan alam persekolahan, cara dan ideanya sangat saya kagumi.

Moga terus istiqamah duhai sahabatku, Umar Zakir.

Sila layari blog teman saya ini, Pena Maya. Tulisannya agak panjang bagi sesetegah artikel, kerana bersesuaian dengan nilai manfaat yang terdapat dalamnya.


-----------
[1] Bila 'malas' menulis, ambil jalan mudah dengar berkongsi kebaikan sahabat yang lain. Hehe.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tentang Mek

Mereka yang dari pintu ke pintu

Puasa: Antara Optimum dan Maksimum